loading...
بانام حسین اگرهلاکم سازند تاعرش روم اگرچه خاکم سازند
محمد رضا كريمي بازدید : 53 شنبه 23 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیامك‌های روز مادر


خجسته سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر شما مبارک باد.


هدیه ی روز مادر

- نمیتوانم کلامی در موردش بنویسم و عاجزم.

فقط از خداوند می‌پرسم که، خدایا بالاتر از بهشت هم داری؟ آن را برای زیر پای مادرم می خواهم.

- زیباترین کلمه برلب‌های بشریت کلمه «مادر» و زیباترین آوا، آوای «مادرم» است. این کلمه آكنده از عشق و امید است، کلمه‌ای شیرین و مهرانگیز که از اعماق قلب بر می‌خیزد و سرشار از زیبائی است. مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است.

 

خدایا هرکه هستم هرچه هستم ... به یک لحظه فدای مادرم کن

***

 قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادر می‌تپد ... آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

مادر قسم بجان عزیزت که هیج گاه ... یاد شکوه‌مند تو از دل نمی‌رود

***

کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما ... کیست مادر؟ بانی بنیاد ما

قلب او سرچشمه امیدهاست ... سینه او مشرق خورشیدهاست

***

تا دیده‌ام به روی جهان باز شد، زشوق ... لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو ... دست نوازش تو به فریاد من رسید

***

آسودگی از محن ندارد مادر ...  آسایش جان و تن ندارد مادر

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ... ورنه غم خویشتن ندارد مادر

***

روز مادر مبارك

- مادر نشانه محبت آفریدگار است. تار و پود روح مادر را از مهربانی بافته‌اند.

- عشق مادر هدیه بزرگ خداست به انسان. پس قدر این هدیه بزرگ را بدانیم.

- «مادر»‌ واژه ایست سرشار از امید و عشق، واژه‌ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می‌آید.

- مادرم هستی من ز هستی توست، تا هستم و هستی دارمت دوست.

- به زیباترین و مقدس‌ترین واژه یعنی مادر، قسم می‌خورم که دوستت دارم. مادر عزیزم روزت مبارک.

- مادر، ای لطیف‌ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، به هنگام روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند و به هنگام پروریدنم، آغوشی گرم که بالنده‌ام سازد. روزت مبارک مادر خوبم.

- مادر، ای لطیف‌ترین گل بوستان هستی، تو شگفتی خلقتی و تو لبریز عظمتی، تو را دوست دارم و می‌ستایمت. دست بر دعا بر می‌دارم و از خدای یگانه برای تو ای مادر مهربانم، برکت، رحمت و عزت می‌طلبم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحيم 9دي (بيرق حسين را برافراشتيم) اينجانب محمد رضا كريمي به هيچ گروه ويا سازمان وارگاني وابسته نيستم پس معذوريت دربيان حقايق براي خود فرض نمي كنم من ازنسل 9دي هستم همان نه دي كه استكبار داخلي وخارجي را بافرياد ياحسين درهم كوبيد انشاءالله باياري خدا مطالب خوب وارزشمندي ارائه خواهم داد . 9 دي نزديكه... محمد رضا يك بسيجي مخلص karimi.addmin@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • 11111111111111


    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 3,627
  • کدهای اختصاصی